onsdag 6 januari 2010

Nu måste vi ta nya tag ...igen....


I lilla Gustafsbo var vi och åt vår trettonsdagsmiddag.

Idag hämtade vi in en motionscykel för att testa. När jag sa det tyckte en av de yngre släktingarna att vi skulle vända på den och använda den som spinnrock. Men Stina det kan man väl inte göra. Man ska cykla på den för att få motion. Min kära make har redan kört 1 mil idag. Jag har mitt kvar, men tänker ta det när Trinny and Susanna klär Amerika på TV 5 ikväll. Då kan ni tänka på att jag sitter på cykelni 1 timma istället, får se hur många mil det blir. Det är inte som att sitta på en spinningscykel,man kan inte stå ibland. Spinningen börja nästa vecka igen, det är tur.

2 kommentarer:

  1. Va mysigt Gustafsbo ser ut :) Värsta hurtiga ni är! Jag väntar tills snön har smällt så vi kan cykla ute i stället ;) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Gun
    Låter jättetrevligt med trettondagsafton i gustafsbo - men -
    varför heter det Gustafsbo - ?
    bilden är på brorsans hus - brorsan heter Lars ? , Anders ? eller var det Gustaf ? - vad heter då huset ? ---- Hälsning från Anne

    SvaraRadera