torsdag 7 januari 2010

Nu måste det hända nåt roligt snart!


Idag har jag plockat undan en massa advents saker. Julgranen får vara kvar, för den står så grön och grann i stugan. Den lyser upp under eftermiddagarna och det är ju inte riktigt slut på julen ännu.
Det börjar också bli lite enformigt nu, plockade undan pusslet också som vi lagt färdigt. Fick lite Stockholms sug eftersom motivet var Stortorget i Stockholm.
Sen hann jag inte ut i solen idag, så jag har inte fått någon D-vitamin alls på ett tag.
Jag mejlar med en familj i Amerika som planerar att komma till Sverige i juli i sommar, hoppas man kan träffa dom då. Det är en person jag fått kontakt med i Despyt som har forskat på samma person som jag. Visst är det fantastiskt att kunna skriva så här spontant bara. Jag är en datanörd säger familjen, men det är ju helt underbart när man kan sätta sig ner och skriva ett brev som kommer fram direkt.
Fick julkort från Jerusalem idag, det hade bästa vännen med familj skrivit på julaftonen. Ska en snigelpost behöva ta 14 dagar, Posten var bättre förr.
Någon som gillar att vara ute och får sina promenader i snön är Nossan. Hon har blivit så stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar