måndag 24 maj 2010

Ohhh vad jag längtar!

Vilken tur att det finns mobiltelefon! Jag pratade med barnbarnet som är i Norge och jobbar nu! Hon jobbar varje dag mellan 14.00 - 24.00. Hon tjänar mycke pengar säger hon! Det är väl OK men jag längtar som bara den efter henne. Tur man kan prata på telefon!

Ja, nu har jag "knallat" för sista gången den här våren också. Det är kul med sån här historia. Det var 7:orna som fick sin egen hemmavid historia genom en stadsvandring med Lisa!

I helgen fick jag jobba med Jessica och hon o Crille hade gjort en jättegod rabarberpaj som vi hann smaka på under dagen. Sen var det Björn på Berga som hade söndagen. Det är kul med lite manlig fägring också, inte bara "tjejer".

Nu 3 dagar framåt ska jag ut med buss. Blandade bussturer med folk som kommer för att uppleva vår vackra trakt med "gårdarna runt sjön".

1 kommentar:

  1. Vad kul du gillade den! Här är receptet om du vill ha det.

    http://receptfavoriter.se/recept/rabarberpaj-med-maraengtaecke.html

    Kram kram

    Jessicka

    SvaraRadera