torsdag 27 maj 2010

Min man!


För det första är det maken jag vill berätta om i dag! Han skjutsar mig till bussen och medans jag guidar folk från Astra Zenika och har det hur kul som helst, handlar han fotöljer och mat, åker hem och skruvar ihop fotöljerna, lagar sig mat, tar en tupplur för att sen hämta mig vid bussen, hämta fler fotöljer och vi åker hem igen!

Sen kommer Borås tidning för att intervjua oss, för att vi ska ge goda råd om, hur man får ett så långt förhållande att fungera! De gör reportage inför prinsessbröllopet och frågar folk om de vill ge ett bra tips. Vem som har uppgett oss vet jag inte och reportern hade inget namnn, sa han.

Men här är väl en av anledningarna till att vårt liv tillsammans aldrig blir tråkigt!

1 kommentar:

  1. Hej Gun !
    Ja - han är fantastisk - och det är du med - inte konstigt att ni har ett sånt bra äktenskap.
    Bilden är riktigt bra - va söt han är !
    kram från Anne

    SvaraRadera