torsdag 11 februari 2010

Vilken härlig dag, hahaha, man blir härligt glad!

Vi hade besök av ett domherrepar ett koltrastpar och andra småfåglar i förmiddags. Jag kommer inte närmre än så här. Men hannen sitter på kanten och huvudet på koltrasten syns.


Idag i solskenet var jag in till Borås och träffade min dotter och barnbarnets engelska väninna. Väninnan åker till Thailand på måndag där barnbarnet ansluter och sen ska dom vara där t.o.m 16 april, vilka ungar! Nu när bb varit borta i en hel månad var hon så sugen på "djungelvrål" så vi skickade med en stor påse smågodis. Jag vet att det bästa bb vet är att gå i "seveneleven" affärer, så hon får nog tag i sötgodis och det finns det i Bangkok.
På hemväg i det soliga vintervädret var jag bara tvungen att ta ett foto över Ramsjön i Dannike, den sjön skiftar utseende för varje gång man åker förbi. Jag börjar med att visa vinterlandskapetI går prövade make och jag på spinningen på seniornivå på friskis o svettis. Det var första gången för honom och jag tycker det är skönt med någon annan kör lite med mig också.Vi ser fram emot måndagen och cirkelgym igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar