måndag 15 februari 2010

Nu börjar säsongen!

I dag var det cirkelgym igen, så himla kul! Nu börjar man kunna maskinerna också, så det tar lite bättre. Detta är verkligen ett roligt sätt att träna på. Man drivs framåt, kan inte hoppa över något för där är redan upptaget och inte sega för då kommer det någon annan och knuffar på en. Till och med mitt ryggskott gav vika när jag höll på.Idag fick jag förfrågan om jag vill fortsätta guida på Torpa slott! JAAAA det vill jag! Ska ha min vackra dräkt för att framstå som någon förnäm dam i huset.

Här är mina härliga guidekollegor med Åsundens vackra "vattenslott" i bakgrunden.
Jag är inbokad för en trevlig busstur med folk från trakten den 10 april. Det är både roligt och pirrigt. De som köpt biljett till bussturen, retas och säger, "nu ska vi se hur mycket du ljuger". Det kommer lite inbokade bussturer redan, så jag hoppas på en trevlig vår med "gårdarna runt sjön".
Ska läsa lite mer i den bok jag köpt, som heter "Åsunden, sjön mellan gårdarna". Kanske kan jag hitta lite nytt att prata om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar