fredag 11 mars 2011

En rapport fr[n varmare land.

Nu har vi varit h;r i tre dagar. F;rsta dagen tillbringade vi f;rmiddagen i hotellvestibulen sovandes p[ soffor. Det var ju mitt i natten f;r oss. P[ kv'llen h;ll vi oss vakna f'r att komma i r'tt tid, det 'r 6 timmar som skiljer oss [t. Nu 'r klockan 6 hos oss och 12 hos er.
I g[r eftermiddag fick vi uppleva ett riktigt st;rtregn, Annika och jag. Vi promenad p[ stranden hamnade vi i det. Jag har alltid trott att det skulle vara varmt men det var det inte. Vi s;kte skydd p[ en bar och p[ tillbakav'gen var vi dyngsura och b;rjade frysa, m'rkligt. Men det gick ju fort ;ver, det frusna allts[.
Det ;r lite si och s[ med v'dret, molnigt och lite regn och solsken. Men passar oss s[ h;r i b;rjan av v[r vistelse, vi br'nner oss inte.
Nu ;r det dags att g[ ut och hitta n[got nytt matst;lle.
Vi m[r gott f;r vi slipper halka och en massa kl'der.......

1 kommentar:

  1. Underbart att höra att ni har det bra.Var inte säker på när ni skulle åka men jag har ju inte sett några inlägg på FB på några dagar så jag misstänkte att ni dragit iväg.Idag har vi haft sol och runt 6 grader så snön smälter fort.....men inte tillräckligt fort.Längtar till vår och sommar nu.Ha det nu riktigt skönt och njut av allt! Hälsningar och kramar från Lisa

    SvaraRadera